Thursday, April 2, 2009

Ajme....rezultati

Evo i mene sa ovomjesecnim izvjestajem nase blogerske igre Ajme koliko nas je koju je osmislila Monsoon sa Dalmatia down under.
Stvarno, ajme.....koliko nas je....
Cini mi se iz mjeseca u mjesec sve vise i vise.
Nisam raspolozena ovih dana, bezvoljna i ljuta sam na sve, svasta i svakoga zbog nekih mojih privatnih dogadjaja pa cu ovaj post probati jako sazeto napisati.
Nedavno sam na jednom blogu procitala da nas ucesnike ove igre zovu i obicnim priprostim polupismenim masama.....al necu sada o tome, nije mi ni vazno.
Zajedno smo i to je najvaznije,
odvajamo i svoje vrijeme i dijelimo svoje ideje i znanje.
Ovaj mjesec nas stvarno ima....
najprije cu napisati tko je sa kojom ulaznicom usao u ovu igru,
Imena napisana redom kojim sam ja napisala nisu mi stizala istim, tako da ne bude zabune.


Mamajac sa bloga "Cooks and Bakes" jje usla sa dvije ulaznice i to sa "Ajvar projicama" i "Crvenom sir salatom" .

mamajac 1

mamajac 2



Maslinka nasa neumorna ima tri ulaznice .
"Spageti u ljuto cokoladnom sosu" ,


coko-ljuto_03


"Dip od avokada u dvije varijante" ,



maslinka1

"Pikantan svinjski file" .

pikantnisvinjskifile_05-1

Vera sa bloga Astal "Ljute rolnice od kremenadli i urnebes salata"


rolko4


urne2


Mala rotkvica je usla sa "Jelom iz woka" .

DSC01151

Selma sa bloga Cooketa je radila "Pikantna peciva sa papricicama"


edbfcacc1ac63745725db9415f409d43_content_medium


a4302d61ded746f6a995afe098302909_content_large

Zbog nedostatka vremena Selma nije napisala recepte na svom blogu pa sam slike preuzela sa Coolinarike.

"Cokoladni keksici sa papricicama"


7bd284fc0e03dcccbf93b54dc196b97f_content_large


Planirala je staviti i recept "Mole coloradito" kojeg sam takodjer nasla na Coolinarici i pridruzila njenim drugim receptima, jer sam mislila da ne bi bilo fer da izgubi ulaznicu samo zbog nedostatka vremena kojeg svi imamo stvarno premalo.


471c58a29519354e8dab55f807df0709_content_large



Ivona sa bloga Kissmyartichoke nam je poslala "Pileći paprikaš s domaćim knedlama od kruha" .

1


Iva sa NLO bloga "Cokoladna markiza s cilijem i posiranim vocem"

iva


Monchi sa bloga Sweet sensation ulazi sa "Krem juhom od mrkve"

monchi


Palachinka je pripremila "Paketice punjene kobasicom"

palachinka


Andrea sa Voce i povrce je radila "Pileci curry"

andrea


Vali sa bloga Vali voli torte je radila "Krekere sa sirom"

vali


Maja sa bloga La Dalmatia Gourmande je radila "Korculanske rezance"

Kor%253Fulanski%20re-2


Duska sa bloga Makarone smek je napravila dva recepta, prvi je "Dubrovacka tepsija" ,

duska 1

a drugi je "Bruskete sa toplom ljutom salatom"

duska2


Marigold nam je pripremila "Skartoc od blitve, sireva i piletine"

IMG_0065-1


Snjezana sa bloga Recepti iz moje biljeznice je radila "Koku na pivi"

P1180834-2


Melita sa bloga Cafe Chocolada nam je radila "Spicy Pizza"

3328070843_a866c6ef5c


Snjezana sa bloga "Dalmacija down under" je pravila

"Sorbet od chillija, limuna i limete i Granita od malina "

sumac_crusted_labneh_2046

Tatjana sa bloga Pod svodom zivota je radila ljuti krumpir.

babuci 1

babuci


Gaga sa bloga Grne je pravila ljutu papricicu u corbi sa pecurkama

grne


Sanela sa bloga u mojoj kuhinji je pravila kuglice od datulja i cokolade.

Kuglice+od+datulja+i+%C4%8Dokolade+by+Sanela

I posljednja ja, koja sam takodjer radila 2 recepta,
neretvanski brudet i chilli pastu.

IMG_7016

IMG_2565



Pobjednike mi je zaista bilo tesko izabrati po receptu, jer su mi svi vasi recepti savrseni.
Al ipak....

Prvo mijesto dajem maslinki za njezin Pikantan svinjski file,
Drugo mijesto dajem Selmi za Mole Coloradito,
A trece mijesto dajem Maji za crvenu sir salatu.

Najljepse prezentiran recept dajem Palachinki za njezine Paketice punjene kobasicom,

A nagradu za recept bas po mom ukusu dajem Meliti za njezinu Spicy pizza i
Monchislavi za njezinu juhu od mrkve.
Za moj ukus sto ljuce to bolje.

Ovi izdvojeni recepti ni malo ne umanjuju vrijednost ni ljepotu drugih recepata,
trudit cu se da ih sve isprobam.

I za kraj mi je ostalo da odlucim tko ce biti domacica sljedeceg mijeseca,
ni to mi nije bilo bas lagano odlucit,
Ja predlazem Maju sa bloga La Dalmatia Gourmande.
Izbor je napravljen iz cisto sebicnih razloga, obozavam dalmatinsku kuhinju, a Maja je prekrasno predstavlja.
Molila bih cure koje sam nominirala da mi dostave svoju adresu na moj e-mail tako da mogu poslati nagrade.
Hvala svima na sudjelovanju.

27 comments:

Vali April 02, 2009 6:54 AM  

Stvarno nas ima! Čestitam pobjednicama i već se veselim novoj temi!
Nisam znala da se takve stvari o nama govore, baš sam se nasmijala. :)

dvi ribe dva kumpira April 02, 2009 7:05 AM  

Ma stvarno,
kada sam pisala ovaj zadnji post...mislila sam se, ime igre stvarno odgovara...
Zaista...ajme....svaki mjesec sve vise i vise :))
A sto drugo nego se nasmijat na ovu gore stvar koju sam navela, mada to i nije sve :):)

Вера April 02, 2009 8:07 AM  

Sve cestitke nagradjenima i domacici.Zaista nas ima u velikom broju.Svi su mi recepti predivni!

Nina April 02, 2009 8:08 AM  

žao mi je što se nisam stigla ovaj mjesec sudjelovati u svim igrama, nadam se da ću sljedeći mjesec stići
vidim da svaki mjesec se pridružuje sve veći broj i sve je zanimljivije

Dragana Pušica - Moje Grne blog April 02, 2009 8:30 AM  

stvarno nas je sve više iz meseca u mesec, recepti su divni, nisam ni znala da ih ima toliko, više od pola i nisam propratila pre ovog posta...baš sam oduševljena lepim i raznovrsnim đakonijama...
moje čestitke nagrađenim blogericama i novoj domaćici.

Maja Babić April 02, 2009 8:57 AM  

Bas lepa runda, i meni je svasta promaklo. Branka, lepo si nas okupila, hvala :)
Cestitke novoj domacici!

JA U KUHINJI... April 02, 2009 9:01 AM  

ajme koliko nas je.... zaista ni ja nisam videla sve recepte i sada cu morati to nadoknaditi...cestitke svim ucesnicima i branka hvala na ukazanom poverenju...jako si me obradovala :)

dvi ribe dva kumpira April 02, 2009 9:16 AM  

Cure, hvala vam na sudjelovanju svima,
Nina, ne brini, uvijek ima sljedeci put :))
Vera i Gaga hvala vam :))
Recepti su stvarno prekrasni svi od reda.
Hvala i cestitke i Maji i Maslinki :))

Snjezana April 02, 2009 9:33 AM  

wow! stvarano koliko nas je... sve vise i vise...:)))
branka odlican posao. cure prekrasne ste se a recepti su vam zaista posebni.:)))
a ovo kako nas se opisuje i naziva... to je sa bloga gdje voda mijenja molekularni sustav kuhanjem, dijabeticari sastavljaju jelovnike u bolnicama, phytosterol je seksualni hormon...:LOL da ne nabrajam dalje jer mi vec suze idu od smijeha... dakle nije vazno sto nam govore nego tko nam govori...:)

dvi ribe dva kumpira April 02, 2009 10:00 AM  

Nikada dovoljno ljudske gluposti :):)

dvi ribe dva kumpira April 02, 2009 10:10 AM  

Ne mogu imenovati blog, gospodja je izbrisala to neki dan, a da nije stavila bih link na to,
a ti monsoon...najveca smutljivice :lol::lol:

Snjezana April 02, 2009 10:29 AM  

he he he smutljivica... tolika da saljem kruzne mailove protiv doticne svim bloggericama... i okupljam siroke polupismene narodne mase oko sebe.:LOL

Sanela Mallory April 02, 2009 10:40 AM  

Stvarno ima prekrasnih recepata. Moram se baciti na isprobavanje:) Čestitke svima!
Svi vi koji sudjelujete u ovim igricama, nemojte se obazirati na komentare nekih "ljudi", oni ionako brzo izbrišu te svoje izjave. Valjda zato što u ovim blogerskim igrama sudjeluju i osobe s kojima su ti spomenuti "ljudi" skompani, pa eto, da ne bi njih uvrijedili, poreknu ono što su prvotno bili napisali. Samo da znate, ja sam jedna od onih priprostih i polupismenih:)

dvi ribe dva kumpira April 02, 2009 10:51 AM  

Sanela, ne brini, nisi sama :lol:

nlo April 02, 2009 11:21 AM  

Ajmeee... čini se da nešto nisam u toku... enivej htjedoh reći da je super viditi sve vaše i naše radove na okupu veselim se idućem izazovu:)))
čestitke naravno svima:))

Anonymous,  April 02, 2009 12:02 PM  

Hm...voljela bih vidjeti taj blog....znatiželje radi...
U svakom slučaju čestitke svima i vidimo se u sljedećem krugu. Cheers!

Andrea April 02, 2009 1:21 PM  

Čestitam svima na još jednom odličnom krugu!
Branka odradila si odličan posao i mi smo se dobro zbavili, a sve drugo je manje bitno!

cosmo2503 April 02, 2009 3:37 PM  

Vau, stvarno ima sve više učesnika i sve više dobrih i maštovitih recepata. Čestitke svima, sva su jela odabrana sa puno mašte, a izrađena sa puno pažnje i ljubavi. Živjeli!

Sweet Corner April 02, 2009 4:12 PM  

predivna prezentacija i predivni recepti, cestitke pobjednicima i ja cu vam se pridruziti:))

Vali April 02, 2009 4:23 PM  

I ja bih rado vidjela taj blog, isto znatizelje radi. :)

Snježana Cetina April 02, 2009 7:14 PM  

He he he !!! Evo još jedna polupismena se javlja :)
Branka uvod ti je u skladu sa temom koju si nam bila zadala - sve u skladu sa igricom :)
Oduševila sam se vidjeviši koliko nas je :)
Čestitam nagrađenima te svima ostalima na krasnim receptima!! Pusa tebi Branka i nemoj više biti ljuta, sad će neka druga tema, novi je mjesec :) :) :) :) :) :)

dvi ribe dva kumpira April 02, 2009 9:26 PM  

Hvala vam cure,
nisam ovo mislila pisat, al hocu da me krivo ne shvatite.
nisam ni ljuta ni bijesna kako sam u uvodu rekla zbog onog sto je napisano,
vec sam rekla iz nekih privatnih razloga.
Neki dan je moja 18 - togodisnja cerka izgubila najbolju prijateljicu u prometnoj nesreci,curu sa kojom je nerazdvojna jos od vrtica,
to mi je najprije izazvalo ogromnu tugu,puno placa, pa ljutnju...
a sada samo ogromnu, ogromnu prazninu.
A, ovo gore,
pa to su stvarno jadne i mizerne stvari,
kada vidimo sto nam se dogadja u stvarnom zivotu.

Snjezana April 03, 2009 2:16 AM  

zaista branka, kad se tako nesto dogodi onda su ovakve glupave izjave da smo nepismeni i priprosti zaista nevazne.:(
nepismeni... he he he... jos se smijem... zena ima malo more gramatickih gresaka i znacenje nekih rijeci uopce ne zna pa ih upotrebljava u pogresnom kontekstu ali ima obraza nas nazvati polupismenima... najvise sam se nasmijala na upotrebu rijeci naucnik... ona ju upotrebljava u znacenju onaj koji se bavi znanoscu... dakle on nije naucnik vec znanstvenik.... naucnik je onaj koji uci nauk, zanat...:lol

Monika April 03, 2009 8:09 AM  

ja se svaki put iznova iznenadim kad vidim koliko nas je :) čestitke svima na odličnim receptima i veliko hvala našoj ovomjesečnoj domaćici! :)

Unknown April 04, 2009 9:51 AM  

Uživam čitajući i pretražujući ove blogove. Nisam se još pridružila vašim grupama, nadam se uskoro. Treba mi vremena da se organiziram i pohvatam sve konce.
U životu sam prošla i "Bunu i Bunicu" i na kraju shvatila da se ne treba obazirati na ljudsku zloću, a oni koji su zloćesti su nesretniji od onih kojima tu zloću upućuju. Pa, neka im bude!

Ljiljana April 09, 2009 3:34 AM  

Zaista impresivno, cure svaka vam cast :))))

Maja April 13, 2009 9:54 AM  

Draga, hvala ti :) Čestitam pobjednicima :)

Želim vam svima sretan Uskrs :)

Branka, imaš nešto na mom blogu za tebe :http://ladalmatiagourmande-sunchi.blogspot.com/2009/04/nagrade.html

pusa

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP